به سلامت...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

به سلامت...

 

 

رفت . . . ؟؟

 

 

به سلامت . . .

 

 

من خدا نیستم که بگویم  " صد بار اگر توبه شکستی باز آی "

 

 

آنکه رفت به حرمت آن چه با خود برد حق بازگشت ندارد . .

 

 

خط زدن بر من پایان من نیست . . .

 

 

آغاز بی لیاقتی اوست !!

 

 

کسی که عوض شدنش بعید است . . .

 

 

عوضی شدنش قطعی است . . .

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت2:27---17 فروردين 1393
رفت

مائده
ساعت21:39---11 فروردين 1393
لایکککککککککک

گلی
ساعت20:35---11 فروردين 1393
گل گفتی...



ممنونم بابت اینکه تو جشنم شرکت کردی خواهری
پاسخ:خواهش میکنم خوشحال شدم


sajjad
ساعت16:47---11 فروردين 1393
لـــــــــــــــــا یــــــــــــــــــکــــــــــ آبجــــــــــــــــــی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,

] [ 13:44 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه